سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازهردری سخنی
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
پنج شنبه 87 مرداد 3 ساعت 1:30 صبحبی عنوان

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضیا از چشمت جاری میشه

-------------------------------------------------------- 

اون کـــــه خـــوابــــه ببینید چــه بی خــیاله اون کــــه بـــیـــدار همه چی براش سواله اون کـــــه خــــوابـــه یــــه جورایی غم نداره اون کـــــه بـــــیــــدار واسه غمهاش جا نداره زندگی فـــقـــط حــبــابــه قــصـــه بیدار و خوابه

------------------------------------------------------------ 

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد

 ------------------------------------------------------------

آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم... آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم... ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی... ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم..

-------------------------------------------------

در کنار من بمان ورنه تو را تهمت زنم

محرم اسرار من با راز من بگریخته . . .

 

 آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را به سوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟

 -----------------------------------------------------

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

 -------------------------------------------------------

بس که دیوار دلم کوتاه است هر که از کوچه ای تنهایی من میگذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی میکشدو میگذرد.

 --------------------------------------------------------

عشق یعنی رفتن راه وفا عشق یعنی پرواز در حال و هوا عشق یعنی جذب تو ترک جفا عشق یعنی چشم مست و بی ریا عشق یعنی سینه ای صاف از طلا عشق یعنی دو قلب از اوج نور عشق یعنی انتهای یک غرور عشق یعنی مستی و دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق یعنی بت پرستش یک خدا دیدنت در اوج آنجا انتها عشق یعنی یک تخیل خواب ناز عشق یعنی با تو بودن یک نیاز عشق یعنی لاله ها رنگ صفا عشق یعنی دوری و زجر و وفا عشق یعنی دیدن رویای تو عشق یعنی عشق و عشق و عشق تو

 


متن فوق توسط: haparooot نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
ازهردری سخنی
haparooot
لوگوی من
ازهردری سخنی
لوگوی دوستان من

اشتراک در خبرنامه