سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازهردری سخنی
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
یکشنبه 87 مرداد 6 ساعت 12:49 صبح...

عزیزا کاسه ی چشمم سرایت
میان هر دو چشمم خاک پایت
از آن ترسم که غافل پا نهی باز
نشیند خار مژگانم به پایت

 

بوسه بوسه یعنی وصله ی شیرین دو لب... بوسه یعنی مستی از مشروب عشق... بوسه یعنی لذت دل دادگی... لذت از شب . لذت از دیوانگی... بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق... طعم شیرینی به رنگ سادگی... بوسه یعنی آغازی برای ما شدن... لحظه ی با دلبری تنها شدن... بوسه سرفصله کتاب عاشقی... بوسه رمز وارد دلها شدن... بوسه آتش می زند بر جسم و جان... بوسه یعنی عشق من با من بمان!...

 همین چیز های کوچک ، همین فضایل ساده اند که عطیه ی برتر را تشکیل می دهند . عشق از نه عنصر اصلی تشکیل شده است :
بردباری : عشق بردبار است .
مهربانی: مهربان است .
سخاوت : عشق در آتش حسد نمی سوزد .
فروتنی : غرور ندارد .
ظرافت : عشق اطوار ناپسندیده ندارد .
تسلیم : نفع خود را خواهان نیست .
تسامح : خشم نمی گیرد.
معصومیت : سوء ظن ندارد .
صداقت : از ناراستی شاد نمی شود ، اما با راستی به شعف می آید .


متن فوق توسط: haparooot نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
ازهردری سخنی
haparooot
لوگوی من
ازهردری سخنی
لوگوی دوستان من

اشتراک در خبرنامه